Wednesday, August 6, 2014

Meeldejääv päev oli mulle eilne, see imetore päikeseline 5.august

 Sest leidis aset kauaoodatud kohtumine äsjasündinud August Pajulaga.Väikemees oli rahu ise oma kandehällis emme käe otsas kui maandus antiiktugitooli mu voodi ees.Muhedalt muigav mehenägu, ümarat pead katmas valged karvaudemed,uudistas mind. Oi, te olete ju väga sarnased, hüüatas ema Berit. Mispeale noorhärra muigest sai naeratus.Vaevalt ta mõistis öeldut, lihtsalt ema hääl pani suu kaerukile.Ent võis vabalt ka mõista-minu kiilaspea valkjate karvaudemetega ei jätnud kahtlust et me justkui ühe ema lapsed olemegi.
Suplusehull Mimmiliisa viis pojukesed eile taas supelranda. Patrik ujub tuttavas meres nagu vana mees, sukeldub  hulljulgelt. Ning päikesepruunid on  mõlemad. Patrik esitas ka kummalise küsimuse -miks naised on linnud ja mehed on sead.Noh,see on lihtsalt üks laulurida,ei jäänud ma vastust võlgu. Tuul mu elust üle libises,aja endaga kaasa viis on teise laulu stroof mis käib kui otselt minu pihta.
Ideoloogilise võitluse rindejoon läheb läbi eestlaste kodude,on kunagi öelnud sm Karl Vaino meie ideloogiline teejuht teel kommunismile õitsva sotsaialismi tingimustes.Täna võiks sama väita Varro Vooglaid kes on asunud homovastase võitluse eesliinile.Ning traditsiooniliste pereväärtuste kaitsele. Aga Genrihhovich täheldas seda võitlust kui sõda lääneliku ilmavaate ning punaideoloogia toetajate vahel. Detailides siis väljamaa hilbud, näts ja värvikirevad kilekotid contra Kommunaari kaunad, Baltika ülikonnad ning Marati jube aluspesu,mis pidi isegi vägistaja eemale peletama..
Vat sellised minevikuvarjud jälitavad siis meest, kes oleks täna kui Varroga ühes paadis,teie tänane
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment