Sunday, August 3, 2014

Toodetakse ikka huvitavaid ravimeid,mis eripärase toimega

Minu vastne tohter, too valuarst kirjutas välja tabletid nimega Dolocodon. Olin seda poolteist päeva võtnud kui kadusid jubedad närvivalud,viies kaasa minu kõndimisvõime ning tualeti külastamise vajadused.Kõik on kinni mis kinni- nii nr 1 kui nr 2.Lahe lugu küll. Praegu mõtlen et olgu või valud, peaasi et liikuma pääsen...Homme k.9 on lepitud kõnetund tohtriga, näis mis ütleb. Alates tänasest hommikust enam seda jubedat ravimit ei manusta.
Olin eile hämmastuses printsess Anna nutikusest.Mimmiliisa kinkis talle käeketi mis sulgub magneti abil.Kohe vudis ta nõudepesumasina juurde ning surus magnetid vastu esiluuki.Kuna oli sinna varem pistnud külmkapimagneti.Väike inimene ju mõtleb nii et vähe pole...
Ummamuudu on hakanud mõtlema ka vene kultuurikorüfee Nikita Mihhalkov, kes kommenteeris isakese Putini korraldust lõpetada Venemaal kõik ropud kirumised järgmiselt
                     -Traditsiooniline kirumine on vene rahva üks tähtsamaid leiutisi.
No mida ikka seepeale kosta. Olen väiksena seitse aastat elanud Kopli slummis, hiljem teeninud kolm aastast punaarmees. Nii kogemusi kui praktikat olnud vaat et ülearugi. Kakskeelses Õhtulehes ning hiljem Autoranspordi Pressikeskuses olin samuti hommikust õhtuni koos vene inimestega.Oskasin suhelda võrdväärselt kõigiga kes joptvoju matte ritta ladusid.Odessa blatnoikeel oli kah selge nagu nende laulude sõnadki.Võssotski vangimajalaulud olid nende kõrval kui aadlipreilide instituudi kultuuriõhtu kavast pärit.
Väikemehe, tolle äsjasündinud Augustiga, on põnevust palju.Sest pole veel teada millal ema ja laps koju lastakse.Mimmiliisa on ooteasendis, autovõtmedki vaat et näpus. Sest kui koju ei lasta, tahab ta minna keskhaiglassse titte kaema.Mina ootan rahulikult ära kuni noorpere koju tuleb.Peaasi- printsess Anna on täiega õnnelik venna üle.Käib aina kallistamas ja silitamas.
Karl Patriku ja Karl Sebastiani aga viivad ema ja isa täna Helsinki lõbustusparki. Eile käidi koos teise vanaisa Jussiga põhjarannikul meres ujumas. Nii ongi elu huvitav, sest me pojukeste eest peab   hoolitsema et nendegi soe suvi ei läheks luhta.Veel eilsel kuumal hilisõhtul välkusid pintslid pojukeste käes kui nad koos isaga puukaitse immutuskeemiaga me kodumaja piirdeaia sisekülge töötlesid.Kui kehva liikumisega vanaperemees on lasknud laheda piirdeaia valmis toksida, tore kui noored peremehedki oma pesa kaunistamise ja hooldamisega tegelevad. Siis on mu süda rahul, kinnitab teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment