Saturday, August 17, 2013

Klubi järgmisel militaarsel stiilipeol olen stiilne

ning võin mängida taanlasest ohvitseri,sest just sain klubikaaslaselt,vanahärra Hugolt frentchi,mida olen ammu ihaldanud-just sellise nagu tellisin Marikalt et toogu Inglismaalt kui järgmine kord suure  riidenoosiga tuleb. Tahtsingi just Hugo Bossi stiilsete taskutega nagu vana Aadu poiste vorm  oli...
Siit ongi paslik siirduda inglismannide ja mikihiirepoiste uuringutulemustele mis üllatuslikult väidavad et suured kannatused läbielanu elab kauem kui lihtviisil elukesega õhtusse purjetanud mees. Uuriti nimelt sakslaste koonduslaagri vintsutused üleelanud juutide elukäiku ning tuvastati et karme päevi näinud mehed elasid kuus ja pool kuud kauem.Keskmine holokausti mees elas koguni 14 kuud kauem.Mida arvab loost natsikütt sm. Suurahv, kes passijärgselt justkui Zuroff vms. Ja kas kuulsa dr.Mengele ponnistused on sel moel saanud heakskiidu, küsiks ma nõudlikult.
Samal viisil tuleb läheneda teiselegi uurimusele, mis tuvastas et 35...40-aastased BMW juhid on tõeline riskigrupp, kes teeb ohtlikult palju avariisid. Elu ise tõestab, et uurijad pole elukauged.Eks ole avariilisus sisse kirjutatud ka Eesti riigi juhikoolituse poliitikasse,sest meil tuvastati et sõiduõpetajad autokoolides on peaasjalikult inimesed kes ARK-ist lunastanud oma pereliikme õpetaja dokumendi. Mis pole kaugeltki võrdväärne autosõiduõpetaja kvalifikatsioonitõendiga-tulemuseks on see,et üle poolte juhiloaeksamile läinuist põrub läbi täiega.Teema on mulle südamelähedane,sest pärast autokoolis sõiduinstruktori kursuse läbimist kutsuti mind aastaks RAI eksamineerijaks.Ning mõne nädala järel oli mulle selge, kes loataotlejaist polnud läbinud täit sõidutundide normi.Sellised kukutasin armutult läbi, öeldes-hakkame jagama sama tänavapinda kuid mina küll alla ei kirjuta,et teie juhiloa saaksite...Oldi pahased alati, aga misteha...
Just lendas külavahel üle katuse nooruke piiga, kes tuiskas kurvi talle ülejõukäiva tempoga.Miks see juhtus, on mulle selge-mitte keegi pole noorele juhile õpetanud maanteesõitu.Kogu koolitus käib linnatänavail, on see normaalne. Küsimus on adresseeritud otse Toivo Kangurile, mnta juhilubade peaspetsialistile.Minu endisele kolleegile kes tegelt väga tubli mees, aga paljukest temagi üksinda jõuab kui vaja tuuleveskitega jõudu katsuda.
Tallinnas on taas algamas Sergei Dovlatovi päevad.Minu hea kolleeg Sovetskaya Estoniast, kellega tihti Ajakirjandusmaja all baaris pitsikese kohvi libistasime,oli täiega muhe mees. KGB poolt vaenatu pages Leningradist Tallinna,sest oma kodulinnas tehti ta elu kibedaks.Jelena Slutskaya jutu järgi olnud ta esimene inimene kes öelnud-venelane siin peab eesti keelt oskama/Sic/
Minu venekeelsed kolleegid Vetscerni Tallinnast küll seda pattu oma hingele ei võtnud et eesti keele oleks selgeks saanud...Mina olin kakskeelset ajalehte tehes valvetoimetajana täitsa kunn,sest suutsin otsida ja parandada vigu mõlemas lehes. Miks mulle topeltpalka ei makstud,on tänini arusaamatu tõdeb paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment