Thursday, April 30, 2009

EestiPoiss

hommikupäikest ning blogihuvilisi lähedalt ja kaugelt rõõmsa näoga tervitab.
Moens,mu tragid ning hakkajad saatusekaaslased ja tervemadki,kes te Issanda päikese all sibamast ei väsi.Sama siin.Ent insultikahjustusega ajus aina uusi ja julgemaid kavasid ning plaanikesi sünnib.Mõnestki olen julenud juba pajatada a la Üksik Pedepataljon vms.Laske minul oma mõttehaaret laiendada ning pühenduge oma tervise eest hoolitsemisele. Sest juba 6ooo inimest aastas satub me väikeses Eestis minu olukorda, väidetavalt iga kümnes kodanik (või ka hallivati/passi-mees,Taevaisa ei tee vahet, kellele vastu kuplit laksab) saab oma valud ja vaevad kätte.Meditsiini vaatevinklist siis sellistel põhjustel:
A.insultioht on geeniga nahavahele pugenud.B.inimesel on pikalt olnud püsipõletiku -kolle(minul kurgumandleis,mõnel igemetes vm.) C.inimene on ootamatult koondatud kauaaegselt ametipostilt.Siinkohal teemale punkti pistes võin uhkusega väita,et mul kõik kolm sümptomit olid,miska nii USA kui GB teadurite avastused minu näol kinnitust leidnud.
No ega mul sest meel rõõmsamaks lähe,et laborihiirena tõe leidmisel abiks olla sain.
Küll aga tegi eile õhtul meele rõõmsaks,et poeg ja minia sealt Obama riigist minipuhkuselt ja ringreisilt taas kodumaile oma pojukeste juurde maandusid.Patrik ja Sebastian,lennukifännid, olid õnnest märjad,kui nägid Lennu jaamas hõbelinde nende vanemaid välja munemas.Muidu ikka jookse mööda Mamma aeda Moonis igale ülelendavale aeroplaanile järele ja karju "Emme-issi!"No kaua sa jaksad!
Piduõhtu oli seikluse vääriline.Berit vormistas sooja pizzalaadse piruka,mis Antonio originaalist hulga etem/mahlasem oli.Punast vahuveini pluss heledat viinamarjasaadustki läks hoogsalt üles.Mikihiiremaa lipuke oli taas laual,mille juba Beriti-Eero saabumise ajaks majja tekitasin.Kingituste lahtipakkimisel oli elevus saalis.Politseitehnika kinkekomplekt oli poiste suur lemmik: vilkuriga autod ja motikad ning fooridki.Fakad, kui noorte liiklejate keelt kasutada.Minu versioon sellest,kuidas tekkis foorinimi fak: Issi Jens hüüatanud ikka, kui Bee-Bee-Bee marki auto ette süttis punane: "Fakk!"Ning eks selline reaktsioon sööbi ju mällu?Muid versioone justkui pole. Aga mina sain Obama riigist kena Tommy Hilfigeri triiksärgi,mis igas tükis tip-top.Justkui oleks mu lapsed kuidagi kokku leppinud,et kaugelt Meerikamaalt toovad mõlemad issile kenad särgid.Ja erinevad.Nii et kuna suvi on kui kirju liblikas,olen nüüd mina selleks igati valmis.Tule ainult!
Pean tänama õnne,et minu vaegurlusekspertiis kuni aastani 2010 kehtib ja uusi teste (paberil) ei pea tegema.Hetkel,mil kuri Masu elik MajandusSurutis õite valusaste riigi rahakoti pihta lööb,oleks sel lausa saatuslikud tagajärjed-on ju mingi teooria,et kui vaegur oma õnnetusega harjunud-ta enam pensioniraha ei vaja(!).Järelikult ronib invaliidi kukilt kohe maha Eesti Energia lüpsitehnikute tubli kollektiiv.Oma arveid ei saada kumbki prügiveokontor ,Elisa mobla ja kõnedki saad tasuta ning internet kolib ise su majja elama? Kuna iga kümnes saab insulti,tahaks toda koletist nüüdsama sellise "isemõtleja" kraesse.Või kraest ülespoole...
Vabandan,et vaegurlus teeb karistamatute vastu õelaks,aga misteha?
Rohkem invaliide riigikogusse ja valitsusse !Enne nende mõtteilm ei parane!
Tahaks meenutada,et Leonid Puhmaskulm ehk sm.LiBre pani veidi mööda oma ennustusega.Olin noor ajakirjanik neil"sitastel seitsmekümnendatel" kui Meie ajastu au,mõistus ja südametunnistus,nagu täna Reform, tõotas: 80-ndail kaob ära raha(?) Aga ei kadunud ju,seltsimehed.Kadus veidi hiljem ning pole täna enam teist suurt ollagi.
Linnatransport ja saunapilet pidid muutuma maksuvabaks.Nagu nt reede.Osa päris kergeusklikke muulastulnukaid usub ikka veel oma kadund Breznevit ega osta piletit bussis-trammis.Mõni ei maksa isegi korteriüüri.Ja vene sõjaväepensionärid,kes peaks juba elama omal kodumaal,nõuavad ikka meie valitsuselt pensioni.
Kas prantslased maksavad Wehrmachti poistele ?
Kuna vastust teab vaid tuul,küsige meteojaamast.
Mina ei küsi,sest ei kavatse maksta.
Ja öeldi ju kunagi kõrgeimast kõnetoolist,et raha kaob ära!
Ja läinud ta ongi-nagu lehm oleks korra sabaga löönud.
Kaunist kevadet teie päevadesse ja südameisse!
austusega Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment