Monday, November 12, 2012

Kolme isa päev

mitte kolmekuningapäev oli see eilne.Kui lapsed valmistasid üllatuspeo mulle, suure pere vanimale isale.Peol osalesid lisaks kahele noorperele veel kaks isa-poeg Jens ja väimeespoeg Eero, kes nautis seda lausa  esmakordselt.Soliidselt, nagu noorele isale sobilikki. Minu Berit oli püüdnud paberlandiga/rahapaberiga hiigelsuure lõhe, mis puges ahju ning mille kõrvale valmistas mu minia Ksenia sellise kartulivormi, mida ei pakuta ka Barcelona peeneimais restoranides,kust nad Jensuga just naasid. Tuntud  ja tunnustatud koogimeister Berit nuputas desserdiks sellise õunakoogi, mille järel lakute sõrmedki puhtaks.Kuna mõlema maja praeahjud läksid korraga käiku, saidki perenaised omatahtsi ning järjekorrata toimetada.Minu rolliks jäi sättida lauale hundijalavesi- pudel vana valget, ja Red Label keset pikka lauda püsti ajada.Kuna moodu kohaselt noored mehed teravat ei kuritarvita,jäi valdav kogus alkot lähenevat jõuluaega ootama, whiscy isegi korgi all, mütsikesega. Õlmarit või koksi võid sa neile  serveerida kui vanemaid, alkoga immutatud  isakesi laua ümber kokku ei hüüa. Alkokuradist on paljud noored isad/mehed küll täiesti vabad....
             Mart Helme, poliitikategelane ja arvamusliider, tunnistab hoopis, et Eesti meedia pole enam vaba.
       Sellist dramaatilist aega ja sügavat kriisi, kui on viimased kuu aega Eesti poliitikas, ma ei tea.See, et prokuratuur, valitsev partei  ja kapo on kokku keevitatud ning võimulolija teeb kapo kätega poliitikat, selles ei ole mingit kahtlust.
Tore,et keegi veel kaeb avasilmi seda,mis mu riigis toimub ning kuidas paljukannatanud rahvas vireleb- kuigi riigil läheb ju hästi,nagu eurobaromeetrit oma usutunnistuseks pidavad seltsimehed visalt väidavad.Üks ei tohiks välistada teist,arvavad paljud,mitte ainult teatavad teisitimõtlejate MTÜd nagu Jürgen visalt kinnitab.
Mina näiteks ei väsi kinnitamast,et riiki juhtides võib/peab näoga rahva poole seisma,mitte juhmi näoga kõiki hindu ja teenustasusid kordistiga lakke lööma. Pärast seda kui oma Stenbocki klubi poiste palgad ikka täiega  konkurentsivõimelisteks arvutatud.Ärge tulge mulle jutustama,et kõikjal nii elataksegi-nõrgemaid nüpeldades ja vaesemaid koorides. Mul mu oma riik,mile juhtimiseks tuleb kasutada mõistust,mitte pelgalt rahahimu.
     Nati rõõmsamal lainel ka-Tallinna Tehnikaülikoolis on leitud originaalne viis,kuidas kontrollida nn halbade molekulide püüdureid - vähihaige inimese kehasse plaanitakse saata kunstlikult valmistatud püüdurid, mis leiaksid organismist vähirakud, suudaksid need  enda külge haakida ja kehast välja viia, ülejäänud organismi kuidagimoodi mõjutamata.Kunstlikult valmistatavad sünteetilised retseptorid  oleks professor Andres Öpiku teada märksa odavamad võrreldes praegu kasutatavate ülikallite looduslike ühenditega.Järelikult-midagi olulist on juba teoksil ning inimesi päästetakse juba täna. Kas on minugi ravil tulevikku, seda näitab aeg
tõdeb teie paadikapten Neemo E Poldre väreleva lootusega hingepõhjas.
      Et ateist peab piiblit tundma,tuli narkovastasel, isadepäeva peaisakesel paotada ust marihuaanalõhnalisse maailma - ja eimingeid tearavaid elamusi, uskuge.Neeerupealse valu parema külje  poolt küll haihtus.

No comments:

Post a Comment