Wednesday, November 16, 2011

EestiPoiss

Blogistamata
veetsin kaks kiiret päeva,mis lahkusid mu elust linnulennul.Esmaspäeval,pärast englishit, suundusin Avita keskusse Koplis, sest lubati näidata filmi Tiibeti joogidest.Kuna läksin puhtast uudishimust oma Mimmi ususekti vastu,polnud kurbki kui Triinu asendas tolle linateose filmiga meditatsioonist.Mimmi oligi väga nurtsunud oma pikast tööpäevast lillepoes ning kimas koju.
Kuna nüüd oskan oponeerida oma lemmikhumoristi Martjuurikaga,tean väita,et inimese eeterkeha puhastamiseks pole vaja soetada Torusiili, vaid piisab kui püramiidi all viid läbi põhjaliku meditationi.Vastu ööd lahkumisel pakkus end lonkavale vanaonule saatjaks keegi budismist huvitet kaasvaataja,kes pelgas minust kerget saaki öistele narkarkurjamitele,kes ikka slummis oma tööpõldu harivad.Nii et sõit kiirabiga Mustamäele jäi seekord ära. Pidi ju olema lihtsaim viis öisest pealinnast koju saada-viimase trammiga Koplisse,sealt juba sireeni saatel vilkurite sähvides kähku kodupoole...
Eilse päeva teise poole veetsin Itaalia vabatahtliku Vinzenzo üritusel,kus tudeng Napolist tutvustas oma riigi kultuuri,ajalugu,muusikat,tavasid ja huviväärsusi ning pakkus kõigile me Invakoja italy-huvilistele omavalmistet pastat.Ma vestlesin temaga kohvilauas veidi oma keelepraktika mõttes Sitsiilia maffiast jms.Mu inglise keel ja asjast need põhiteadmised Ristiisa teemadel olid vist muljetavaldavad kuna Vinzenzo lõpuks küsis- kaua ma seal Itaalias siis olin. Pole põhjamaadest, Prantsusmaast ega Portugalist kaugemal käinudki,vastasin.Lõpuks palus ta kenasti luba minust pilti teha,nii et nüüd satun veel makaronisõprade maa kultuurilukku...
Kultuuri ent jagub meil omalgi,täheldasin kojusõidul.Kui bussiaknast silmasin Seewaldi nim. parandusasutuse piirde kohal lehvivat bannerit Smilersi kontserdikavast ning autoparanduse vaateaknal tiksus tulikirjas talverehvidele ülemineku reklaamiks kiri KUMM ON SEKS. Ülepea on mul loomingulise avardumise kursusel osalemise tõttu väga ergas-tähelepanelik silm. Tallinna ülikooli akadeemilise raamatukogu pubis leiab mu terav reklaamisilm otse menüü kohalt viite,et mind teenindab Ökul OÜ. Mina kohe baaridaamilt pärima,et kas islandlased tema firmaomanikud onvad.Vaid vallatu naer tuli vastuseks,sest ta ise polevat selle peale tulnudki... Kas teie tuleksite selle peale,et mul kodus pojukeste Karl Sebastian ja Karl Patrikuga käimas pidev võistlus /nagu ikka isastel omavahel-irw/.Alul oli nii,et õppisime käima- nii nemad kui minagi, pärast insulti.Ka käis tihe rebimine,kellel esimesena hambad suus,neil oli abiks aeg, minul Tõnismäe Hambapolikliinik.Järgmise leveli pinnal on teemaks inglise keel. Pojukestel lasteaias,minul invaliidide tegevuskeskuses poolatar Kamilla vestlusgrupis.Mind abistamas nii keeleõpingupõhi algkoolist kui hiljemgi,eile soetasin Oxford-Duden Pictorial Dictionary,et häbisse ei jääks.Ärge imestage,kui mu testamenti lugedes avastate,et pojukesed selle reliikvia pärijad on, selgitab paadikapten Neemo E Poldre
kes saatis just koduuksest välja ammuse sõbra,paadikapteni staatuse taastanud Metsakalju,kes oli ostnud Sõrve poolsaarele hütikese ja mootorpaadigi.
Kivi sõukruvisse,sest seitset jalga vett seal allpool vaevalt leidub...

No comments:

Post a Comment